Kjøper er selv ansvarlig for egne billetter, kjøp av riktige billetter og at billettene blir sendt til en gyldig e-postadresse og/eller mobilnummer.

Aurora kino IKS forbeholder seg retten til å gjennomføre trekk på kjøpers konto på et senere tidspunkt, om det skulle oppstå en teknisk feil ved betalingsløsningen – og den opprinnelige transaksjonen ikke ble gjennomført.

Aurora kino IKS selger billetter på vegne av mange ulike arrangører. Det er den enkelte arrangør, og ikke Aurora kino IKS, som avgjør hva en billett koster. Aurora kino IKS har ikke ansvar for arrangementets gjennomføring eller kvalitet. For ytterligere opplysninger om arrangementet og dets bestemmelser, kontakt arrangør direkte. Dette gjelder også spørsmål knyttet til Kinoklubb Norge og Norgesbilletten.

Refusjon - Endring

Hvis arrangementer blir avlyst eller flyttet, refunderer Aurora kino IKS kun etter arrangørens bestemmelser.

Refusjon av innbetaling, vil skje innen 14 virkedager etter at Aurora kino IKS har fått en forespørsel fra kjøper om å iverksette refusjon. Har du valgt SMS-kvittering vil ikke kostnadene knyttet til dette refunderes.

Hvis du kjøpte billettene dine via vår bestillingstelefon eller på et av våre utsalgssteder, kan du kontakte disse for å få refundert billetter. Billetter til flyttede arrangementer er fremdeles gyldige, og kan benyttes til ny dato.

Har arrangementet en aldersgrense, og den som benytter billettene ikke kan dokumentere at vedkommende er gammel nok, har vedkommende ikke krav på å få refundert billetten.

Det er ikke angrerett på billetter iht. angrettrettsloven.

For mer informasjon, kontakt oss på mail eller ring 820 01 330.

Øvrige bestemmelser

Oppbevar billettene på et trygt sted, da kjøper kan holdes ansvarlig for misbruk.

Gavekort, TIFF-kort, firmabilletter og lignende er verdikort. De er personlige og ved tap vil ikke bli erstattet ved tap.

Bruk av verktøy for å forstyrre våre nettsteder er forbudt.

Ved å bruke vår tjeneste, aksepterer du våre vilkår.